Loket Wonen, Zorg en Welzijn

Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld door een ziekte, ouderdom of een beperking niet meer alles zelf kunt doen. U kunt dan denken aan

  • Vervoer (lokaal en regionaal verplaatsen) 
  • Huishouden
  • Wonen (uw woning is niet meer geschikt om in te wonen)

(Let op: Voor begeleiding en dagbesteding kunt u terecht bij het Lokaal Team Baarn).

In dat geval kunt u een Wmo-melding doen bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. Na ontvangst van uw melding, maken wij zo snel mogelijk een afspraak met u of uw contactpersoon voor een gesprek. Daarin bespreken we uw vragen, behoefte en de mogelijke oplossingen.

We kijken samen naar wat u zelf kunt doen, wat uw omgeving voor u kan betekenen en welke ondersteuning er vanuit de gemeente nodig is.

Nadat het loket Wonen, Zorg & Welzijn uw melding heeft ontvangen, neemt één van de medewerkers zo snel mogelijk contact met u op.

Contact met het Loket Wonen, Zorg en Welzijn

U kunt informatie en advies verkrijgen bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. De medewerkers helpen u graag op weg en zijn op werkdagen van maandag tot en met donderdag bereikbaar van 8.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. Op vrijdag zijn zij bereikbaar van 08.00 tot 12.00 uur.

Contact Loket Wonen, Zorg en Welzijn

Sommige producten van het Loket Wonen, Zorg en Welzijn kunt u online aanvragen:

Onafhankelijke cliëntondersteuning

Zoekt u iemand die met u meedenkt en u ondersteunt bij uw hulpvraag aan de gemeente? Dan kunt u terecht bij PIT Baarn. Zij bieden gratis en onafhankelijke ondersteuning. Meer informatie hierover leest u op de website van PIT Baarn

Nuttige internetpagina's

Beleid

Informatie over het beleid vindt u in de verordening maatschappelijke ondersteuning.