Loket Wonen, Zorg en Welzijn

Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld door een ziekte, ouderdom of een beperking niet meer alles zelf kunt doen. U kunt dan denken aan lokaal en regionaal verplaatsen, het huishouden of dat uw woning niet meer geschikt is om in te wonen.

In dat geval kunt u een Wmo-melding doen. Na ontvangst van uw melding, maken wij zo snel mogelijk een afspraak met u of uw contactpersoon voor een gesprek. Daarin bespreken we uw vragen, behoefte en de mogelijke oplossingen.

We kijken samen naar wat u zelf kunt doen, wat uw omgeving voor u kan betekenen en welke ondersteuning er vanuit de gemeente nodig is.

Nadat het loket Wonen, Zorg & Welzijn uw melding heeft ontvangen, neemt één van de medewerkers zo snel mogelijk contact met u op.

Contact met het Loket Wonen, Zorg en Welzijn

U kunt informatie en advies verkrijgen bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. De medewerkers helpen u graag op weg en zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 12.00 uur.

Contact Loket Wonen, Zorg en Welzijn

Sommige producten van het Loket Wonen, Zorg en Welzijn kunt u online aanvragen:

Onafhankelijke cliëntondersteuning

Zoekt u iemand die met u meedenkt en u ondersteunt bij uw hulpvraag aan de gemeente? Dan kunt u terecht bij PIT Baarn. Zij bieden gratis en onafhankelijke ondersteuning. Meer informatie hierover leest u op de website van PIT Baarn

Nuttige internetpagina's

Beleid

Informatie over het beleid vindt u in de verordening maatschappelijke ondersteuning.