Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld door een ziekte, ouderdom of een beperking niet meer alles zelf kunt doen. U kunt dan denken aan vervoer, huishouden of wonen (uw woning is niet meer geschikt om zelfstandig in te wonen). Hiervoor kunt u terecht bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. 

In geval van een hulpvraag kunt u een Wmo-melding doen bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. Na ontvangst van uw melding, maken wij zo snel mogelijk een afspraak met u of uw contactpersoon voor een gesprek. Daarin bespreken we uw vragen, behoefte en de mogelijke oplossingen. We kijken samen naar wat u zelf kunt doen, wat uw omgeving voor u kan betekenen en welke ondersteuning er vanuit de gemeente nodig is. Nadat het Loket Wonen, Zorg & Welzijn uw melding heeft ontvangen, neemt één van de medewerkers zo snel mogelijk contact met u op.

Contact met het Loket Wonen, Zorg en Welzijn

U kunt informatie en advies verkrijgen bij het Loket Wonen, Zorg en Welzijn. 

Het loket is van maandag tot en met vrijdag telefonisch te bereiken van 8.00 tot 11.00 uur via 035 548 16 11. U kunt ook een e-mail sturen naar: zorgloket@baarn.nl.

Let op: in week 30 t/m 32 is het loket op vrijdag gesloten

Vanwege de vakantieperiode is het loket in week 30 t/m 32 op vrijdag gesloten. Op maandag t/m donderdag is het Loket Wonen, Zorg & Welzijn bereikbaar tijdens de gebruikelijke openingstijden van 8.00 uur tot 11.00 uur.