Sluiting Burgerzaken op vrijdag 12 en maandag 15 december

De afdeling Burgerzaken van de gemeente Baarn stapt vanaf vrijdag 12 december 2025 over op een nieuw systeem. Om die reden zijn de balies op vrijdag 12 en maandag 15 december gesloten. Ook de E-diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar vanaf donderdag 11 december 16:00 uur. Wij vragen inwoners om hiermee rekening te houden en documenten eerder te verlengen of op te halen. 

1. Sluiting balies Burgerzaken

De balies van Burgerzaken zijn gesloten op:

  • Vrijdag 12 december van 08.00 tot 12.00 uur
  • Maandag 15 december van 08.00 tot 12.00 uur

Op deze momenten is het niet mogelijk om:

  • een reisdocument (paspoort of identiteitskaart) aan te vragen of af te halen
  • een rijbewijs aan te vragen of af te halen
  • en alle overige diensten burgerzaken (uittreksels, VOG, verhuizingen)

Let op:

Heeft uw document een vervaldatum op een van deze dagen, dan vragen we hen hier tijdig rekening mee te houden en het document eerder te verlengen of op te halen.

Spoedaanvragen

Heeft u een spoedaanvraag? Houd er dan rekening mee dat u uw document niet op 12 en 15 december kunt aanvragen of ophalen.

2. Niet beschikbaar zijn van E-diensten

Onze E-diensten voor Burgerzaken zijn niet beschikbaar van:

  • Donderdag 11 december 16.00 uur tot maandag 15 december 12.00 uur

In deze periode liggen alle voorkomende werkzaamheden van Burgerzaken stil, zowel aan de balie als online.

3. Dringende gevallen

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, vragen we inwoners om telefonisch contact met ons op te nemen.